אמיר דומני - מורה דרך

מייל:
amir.domany@gmail.com
טיולי משפחות

שבת בבוקר, יום יפה בחוץ, הפריחה בשיאה, הילדים מתים לצאת אבל עד שהחלטנו לאן ומתי ועם מי עברה השבת..
אם אתם אוהבי טבע, אויר פתוח, סיפורים ואגדות - אתם מוזמנים להצטרף לטיולים שלנו.

אני מוציא שני סוגי טיולי משפחות:
קבוצה של מספר משפחות שחברו להן יחד ומחפשות מדריך.
טיולים שיוצאים אחת לחודש, כל פעם למקום אחר, וכל משפחה יכולה להצטרף עצמאית.

טיולי המשפחות האחרונים שעשיתי:

חרבת מדרס:

טיול יפה באזור שפלת יהודה שכלל ביקור במערת קולומבריום, שרידי ישוב עברי קדום, פירמידת קבורה יהודית ולסיום - זחילה במערות מסתור מתקופת מרד בר כוכבא - חוויה נהדרת לילדים.

מערת אצבע בכרמל:
יציאה מחניון אורן למרגלות הכרמל, טיפוס מתון בחורש האופייני לכרמל - אלות, אלונים, אורנים וקטלב אחד יפה, תצפית מהממת על מדרונותיו המערביים של הכרמל בואכה הים התיכון - המבצר הצלבני בעתלית, שדרת הוושינטוניות של אהרון אהרונסון וחיפה מציצה מבעד להרים. מערת האצבע לסיום וחזרה לנקודת ההתחלה.

גבעות טבעון ושער העמקים
יציאה מפאתי טבעון, ירידה בואדי עד שדות שער העמקים, התחברות ל"שביל ישראל", טיול בחורש הטבעי הגדול בארץ של אלונים ואלות. סיפרנו על הטמפלרים שבנו באזור את בית לחם הגלילית ואלוני אבא, ראינו את פריחתו המופלאה של כליל החורש וסיפרנו את המורשת שלו בנצרות. עלינו בואדי ועשינו תצפית על מפרץ חיפה ממזרח.

חרבת עיטאב
יצאנו לדרך ליד מושב נס הרים, ראינו מערכת מערות טבעיות יפות, משם המשכנו למבצר צלבני שעל שרידיו ישב כפר ערבי שננטש. סיפרנו סיפורי צלבנים, דיברנו על ל"ג בעומר ועשינו תצפית מרהיבה למישור החוף.
לאחר מכן ביקרנו במעיין - עין עיטאב ובבוסתן המקיף אותו.

הטיולים מלווים בהסברים, סיפורים היסטורים ואגדות על הצומח, החי, ההיסטוריה וכל מה שמעניין. את הילדים ואת הוריהם.
בסיום הטיול אני עושה פיתות בטאבון ביחד עם הילדים.